Saturday, March 28, 2009

kesian ...

kehidupan ni kadang-kadang membosankan. tapi semuanya terpulang kat kite nak buat apa dengan hidup kita kan. tuhan kurniakan kita otak untuk letak di kepala otak, bukan kepala lutut. hai kawan-kawan. aku rasa lama dah aku tidak menulis. bukan kerana malas, tidak rajin, ataupun malu, tetapi kekangan masa. assignment terlalu banyak untuk difikirkan sehingga membataskan penulisanku. apa khabar semua. tak banyak yang aku nak perkatakan. cume kehidupan aku semakin sibuk kebelakangan ni. penuh dengan assignment dan macam-macam tugasan yang menguji minda dan fizikal. namun, aku bersyukur masih dikurniakan 2 nikmat utama,ISLAM dan IMAN. nafas yang disedut dan dihembus merupkan kurniaan terbesar bagi kita. aku menulis bukan kerna nama, bukan juga rasa. ikut hati kita mati, ikut rasa kita binasa. to be continue...

No comments:

Post a Comment